Re: książka adresowa *.wab - bardzo proszę o pomoc

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 18:43:09 MET

In news:eiv9lc$8g1$1@inews.gazeta.pl , *netcomp* wrote:
> padł dysk. po potraktowaniu dysku EasyRecovery odzyskałem wszyskie pliki bez
> struktury katalogów
> wśród znalezionych plików był również ten na którym najbardziej mi zależy -
> *.wab z książką adresową outlooka
> jednak nie mogę odczytać tego pliku ani w outlooku ani naprawić programami
> typu adress book recovery
> podgądając plik w edytorze widać, że zawiera dane adresowe. plik pozwala się
> kopiować, chyba nie jest uszkodzony.

Zrób kopię bezpieczeństwa aktualnej książki adresowej co ją masz w tym
systemie np. 'nazwa_uzytkownika.wab'
lub zmień jej nazwę: 'nazwa_uzytkownika-rezerwa.wab'
Podstaw 'odnaleziony.wab' w miejsce 'nazwa_uzytkownika.wab' (pod takąż nazwę)
Wykonaj: start, uruchom, wab /A
Jak są kontakty - przenieś do 'udostępnionych'

> bardzo proszę o pomoc, to bardzo ważna baza - niestety z głupotu nie
> archiwizowana
> chętnie udostępnie plik - może ktoś spróbuje się z tym zmierzyć lub potraktuje
> jako wyzwanie ;)
> ten *.wab pochodzi z Win98 (FAT32) , próby odzyskania robiłem na WinXP
> nie wiem czy to jest istotne

Mało istotne, problem dostepu rozwiązuje parametr /A jw.

> z góry dziękuję
> xxxxxxxxxxx@xxxxx

Nie chwal się tak adresem, bo Cię inne, 'specjalistyczne'
'książki adresowe' połkną.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)