Re: XP OEM i downgrade - co z kluczem?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 18:36:37 MET

Jacek Kalinski log:
> Jest.
> Obok jest kolumna dotycząca aplikacji (!) OEM, a nie systemów
> operacyjnych. No niestety, ale trzeba czytać dokładnie wszystkie teksty ;)

No tak, trzeba dokładniej czytać ...! ;-)
"Można używać" nie oznacza , że dostanie frico klucz (serial) do "starych"
podanych systemów w opisanej sytuacji.
Te "stare" systemy jako OEM trzeba po prostu (wcześniej) mieć ewent.
(do)kupić.
IMHO żadna łacha ino wyrafinowany pomysł M$a wraz z robieniem z
zainteresowanego klienta przysłowiowego "dudka" :-)

--
"Jego szef to szefowa ..!"