książka adresowa *.wab - bardzo proszę o pomoc

Autor: netcomp <netcomp_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 14:14:57 MET

padł dysk. po potraktowaniu dysku EasyRecovery odzyskałem wszyskie pliki bez
struktury katalogów
wśród znalezionych plików był również ten na którym najbardziej mi zależy -
*.wab z książką adresową outlooka

jednak nie mogę odczytać tego pliku ani w outlooku ani naprawić programami
typu adress book recovery

podgądając plik w edytorze widać, że zawiera dane adresowe. plik pozwala się
kopiować, chyba nie jest uszkodzony.

bardzo proszę o pomoc, to bardzo ważna baza - niestety z głupotu nie
archiwizowana
chętnie udostępnie plik - może ktoś spróbuje się z tym zmierzyć lub
potraktuje jako wyzwanie ;)

ten *.wab pochodzi z Win98 (FAT32) , próby odzyskania robiłem na WinXP
nie wiem czy to jest istotne

z góry dziękuję

risinson@op.pl