Jak calkowiecie odinstalowac Norton Antivirus 2005

Autor: SM <siemacz_at_gmail.com>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 13:15:35 MET

Do notebooka mialem dolaczonego NAV 2005, minelo 90 dni, odinstalowalem
i teraz
podczas otwierania plikow w word, excel, dostaje boxa:

"Norton Antivirus 2005 does not support the Repair Feature, please
uninstall and reinstall"
Potem jeszcze cos probuje konfigurowac, ale i tak musze klikac w boxa
dwa razy.

Bardzo to jest meczace, w google wyszukalem porady, aby utworzyc jakies
foldery, pliki,
ale nic to nie daje. Wywalilem wszystko z program files co dotyczy NAV.

Problem nadal istnieje. Uninstall i reinstal nie moge zrobic,
gdyz plytka od notebooka, na ktorej byl NAV zostala zgubiona
(albo NAV jest na recovery CD, ale mam nadzieje, ze mnie ominie
reistalacja systemu)
Porsze o pomoc :(