Re: Jak calkowiecie odinstalowac Norton Antivirus 2005

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 19:27:07 MET

In news:45531bea@news.home.net.pl , *SM* wrote:
> Do notebooka mialem dolaczonego NAV 2005, minelo 90 dni, odinstalowalem i
> teraz
> podczas otwierania plikow w word, excel, dostaje boxa:
> "Norton Antivirus 2005 does not support the Repair Feature, please uninstall
> and reinstall"
> Potem jeszcze cos probuje konfigurowac, ale i tak musze klikac w boxa dwa
> razy.
> Bardzo to jest meczace, w google wyszukalem porady, aby utworzyc jakies
> foldery, pliki,
> ale nic to nie daje. Wywalilem wszystko z program files co dotyczy NAV.
> [...]

Byłeś na stronach Symanteca w 'Supporcie'?
Znalazłeś, ściągnąłeś Norton_Removal_Tool.exe?
http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039?Open&docid=2004082712005006&nsf=nav.nsf&view=es_full
To ściągnij, to najcenniejsze narzędzie w tej okolicy :).

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)