Re: Win2k z BDC na PDC (z Exchange 2k3)

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 01:05:43 MET

Użytkownik "Alianora" <alianora@go2.pl> napisał w wiadomości
news:eib7pt$iu5$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Pytanie jak do kolegi nizej... skad bede wiedziec ktory i gdzie sie
> zreplikuje?

Nie ma znaczenia z ktorym sie zreplikuje - AD jest spojne na wszystkich
DC. Nie obawiaj sie tez ze nadpiszesz sobie "czystym" DC te dzialajace,
podczas dcpromo zostaniesz ladnie poprowadzony za reke.
Pamietaj natomiast o kolejnosci - najpierw metadata cleanup, potem dcpromo.
Odwrotnie beda problemy (tj. wogole promocja nie powinna sie udac).