Re: Pozycje ikonek

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 08:44:19 MET

Piotr Palusiński napisał(a):

> Nie, powinno byc "0", czyli że odpowiednie ograniczenie zostało wylaczone.

Chyba się nie rozumiemy. Chcę, żeby Explorer _nie zapisywał_ przy wyjściu
pozycji ikonek (poustawiałem sobie już tak, jak ma być i jest to
zapamiętane (był restart)). Więc teraz wartość musi być "1"- nie zapisuj.

A przynajmiej tak zrozumiałem to:
http://support.microsoft.com/kb/130234

--
Dominik (& kąpany)