Połaczenie z XP Home przez VNC po instalacji SP2

Autor: Tomasz <tomasz74WYTNIJTO_at_poczta.onet.eu>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 20:13:35 MET

Witam,
najpierw opiszę sytuację.

Mam dostęp do komputera z zainstalowanym XP Home, mogę się z nim połączyć przez
VNC, muszę zainstalować na nim SP2 i inne aktualizacje.
Czy jest możliwe nawiązanie połączenia z komputerem po instalacji SP2 bez pomocy
użytkownika siedzącego przy tym komputerze ?. Mam na myśli instalację firewalla.
Chciałbym wykorzystać jutrzejsze święto a jeśli mi się nie uda czeka mnie w
czwartek pobudka o 6:00 żeby zdążyć na 8:00, a to będzie bolało ;)

Dziękuję za podpowiedzi.

pozdrawiam
Tomasz