Laptop - pomocy

Autor: Robert Zawodny <robert.zawodny_at_[usunto>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 20:03:26 MET

Witam.

Zakupiłem laptopa i sprzedawca zainstalował mi win2k wersja demo.
Praktycznie nie widze potrzeby przechodzenia na winXP, chociaż na obydwa
systemy mam licencje /zakładam że na win2k laptop będzie śmigał szybciej/.
Ale teraz chciałem wykasować to demo z laptopa /jest to wersja english/ i
zainstalować win2k PL.
Problem jest taki że podobno win2k wersja demo nie zawiera sterowników do
zarządzania ACPI /dziwne, bo to mi w sklepie powiedzieli/ i pojawia się
niebieski ekran.
Moje pytanie jest następujące:
1.Czy po zainstalowaniu normalnej wersji problem zniknie?

2. W jaki sposób skasować windows i zainstalować wersje normalną?
3.Podobno w laptopach istnieją ukryte partycje i jak sobie z taką
deinstalacja poradzić?

--
 Pozdrawiam
 Robert Zawodny