svchost.exe i problem

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.reply.addres>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 20:21:44 MET

Witam,
mam dziwny problem - po uruchomieniu XP Pro svchost.exe (pojedyncza
instancja)
nagle zjada mi ~40MB ram i 95-99% CPU. Rozebralem system na czesci i okazalo
sie ze ten load generuje usluga aktualizacji automatycznych z tego svchosta.
Jak ja wylacze, cpu usage
spada do normalnego poziomu, podobnie ilosc ramu. System jest czysty,
zainstalowany
z oryginalnego CD (wersja FPP), calkowicie zaktualizowany, w tle pracuje
tylko MKS
ktory krzywdy nie robi. Zglosilem incydent do supportu MS, ale mila pani
zostawila mi
maila i kazala czekac na odpowiedz.
Na razie wylaczylem AA i zostawilem skrzynke uzytkownikowi, tyle ze to nie
jest rozwiazanie
Windowsupdate.log wyglada calkowicie normalnie, za chwile chyba podgladne o
czym ten
komputer gada z siecia, bo nie wiem czego sie chwytac (sprzet dobrej jakosci
i przetestowany).
Jesli ktos ma jakies pomysly (nawet bardzo luzne) to prosze sie nie krepowac
:-)