Re: no cóz... neostrada :-(

Autor: poli <300ton.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 12:04:20 MET

poli <300ton.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> sterowniki urządzenia sieciowego mogły nie zostać zainstalowane
> info Przekierowywanie użytkownika do infolinii technicznej
>

> Diagnostyka protokołów HTTP, HTTPS i FTP
> Połączenie HTTP, HTTPS, FTP
>
> error Nie można nawiązać połączenia HTTP.
> error Nie można nawiązać połączenia HTTPS.
> error Nie można nawiązać połączenia FTP.
>
> Modem wciąż we włąściwościach systemu obecny,ale nie dający się usunąć
> pakiety chodzą ,bo "telewizorki " wciąż mrygają.
> co Wy na to?
> A,ha. IE jest juz 7.0 ,ale na 6-ce też tak było.

Mam nadzieje ,że nie tylko ja czytam swój post... :-(
Zapuściłem diagnozę sieci jeszcze raz ,teraz troszkę inna :

> [...]

>info Przekierowywanie użytkownika do infolinii technicznej

>Diagnostyka protokołów HTTP, HTTPS i FTP

The server name or address >could not be resolved
>warn FTP (Pasywny): Błąd 12007 podczas nawiązywania połączenia z
ftp.microsoft.com: The server name or >address could not be resolved
> [...]
>error Nie można nawiązać połączenia HTTP.
>error Nie można nawiązać połączenia HTTPS.
>error Nie można nawiązać połączenia FTP.

..wkurzyłem się i wywaliłem Kapersky'ego i walnąłem sobie Avasta
Home... ,zdążył się zaktualizować i poskanowac sobie ,i zaczął świecic
alertami o atakach z "DCOM Exploit"...??? SZTO ETA TAKOJE???
IP różne np.:83.10.207.176.:135/TCP albo 83.9.71.202.:135/TCP. Fajne ,nie??
Wciąż ten sam port i początek IP 83... Jedno z nich udało mi się nawet
spingować ,pingi reszty 100% utraty.
Zaraz potem necik się wys... Nie zdażyłem nawet skończyc tego postu ,więc po
restartcie wysyłam.
Co smieszne (dla mnie ,choc mi nie do smiechu) alerty o atakach wciąz sie
pojawiały??!! ,a strony nie ładowały się. O co chodzi??? Alvil Software
wstawia kity?
Tak na marginesie ,mam obraz partycji ,może przywrócić? Co tym wszystkim
myślicie?

Pomóżcie ,bo niedługo zapcham cały usenet!!
pozdrawiam
poli