Re: no cóz... neostrada :-(

Autor: Piotr <pczerh.beztego_at_o2.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 20:39:00 MET

Osoba przedstawiająca się jako poli napisała:

> Mam nadzieje ,że nie tylko ja czytam swój post... :-(
> Zapuściłem diagnozę sieci jeszcze raz ,teraz troszkę inna :

> nośnika=ISDN, Typ nośnika >podrzędnego=BRAK
> sterowniki urządzenia >sieciowego mogły nie zostać zainstalowane

> The server name or address >could not be resolved
> ftp.microsoft.com: The server name or >address could not be resolved
> ftp.microsoft.com: The server name or >address could not be resolved
> The server name or address >could not be resolved
> The server name or address >could not be resolved
> The server name or address could >not be resolved

> [...]
Z doświadczenia poza Avastem polecam zestaw SpyBot Search&Destroy, Ad-Aware
i HijackThis oraz skanowanie w trybie awaryjnym. Oczywiście z możliwie
aktualnymi bazami szkodników.

Obraz płyty też może zawierać szkodniki, podobnie jak punkty przywracania z
"Przywracania systemu".

Jeśli chodzi o neostradę to współczuję (niedawno 6 godzin czyściłem winxp
home z tym nieszczęściem podpiętym do usb).

Pozdrawiam
Piotr

--
Registered Linux User #407286
Wszelka dostatecznie zaawansowana technika jest nie do odróżnienia od magii.