MSDN w postaci ISO ?

Autor: Kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 16:40:12 MET DST

Witam,

Mam dostep do oprogramowania M$ na licencji MSDN. Czy ktos z Szanownych
Grupowiczow korzystal z takiego rozwiazania? Chcialbym pobrac obraz ISO np.
Win2003 widze jednak ze nie jest to takie proste. Sciaga mi sie mala
aplikacja ktora zasysa instalator. Nie jest mi to na reke z przynajmniej
dwoch powodow - posiadam bardzo slabe lacze, w dodatku z przydzielonymi
przez administratora limitami co dyskwalifikuje ewentualne reinstalacje.
Ponadto jestem ograniczony przestrzenia dyskowa.

Pojawia sie rowniez pytanie co maja zrobic uzytkownicy innych systemow
operacyjnych niz Windows skoro wspomniana aplikacja jest pisana pod winde?

Reasumujac - czy jest mozliwosc pobrania np. Win2003 czy tez Access2003 w
postaci ISO?

Kit