Re: jak zabezpieczyc porty?

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 16:46:00 MET DST

news:a0pvhe.jvg.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "sTav" <marmro9@o2.beztego.pl> napisał w wiadomości

> Ale nikt tych usług przecież nie wyłącza. Wyłączana jest tylko komunikacja
> z tymi usługami po TCP/IP, a to w niczym nie umniejsza ich
> funkcjonalności. O ile tylko nie zechcemy się do nich dobierać z innego
> komputera.

No to ja czegoś nie rozumiem :-(
Na podanej stronie jest "jak byk":
Shutdown and disable the following services in the services console.
SSDP Discovery Service
Windows Time
Messenger
Remote Registry
System Event Notification
Remote Desktop Help Session Manager
Distributed Transaction Coordinator
Task Scheduler service
COM+ Event System
COM+ System Application

Czy task scheduler (bo ten akurat mi jest potrzebny) ma być wyłączony tylko
na czas dalszych działań w celu wyłączenia RPC a potem można go uaktywnić?

--
Pozdrowienia!
/-/. Mariusz