Re: MSDN w postaci ISO ?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 17:57:24 MET DST

In news:7c58ed435d148423fe316bf56cca0ae1@news.home.net.pl,
*Kit* <kit@data.plwywal.to> typed:
> Witam,
>
> Mam dostep do oprogramowania M$ na licencji MSDN. Czy ktos z Szanownych
> Grupowiczow korzystal z takiego rozwiazania? Chcialbym pobrac obraz ISO
> np. Win2003 widze jednak ze nie jest to takie proste. Sciaga mi sie mala
> aplikacja ktora zasysa instalator.

Jest to Microsoft File Transfer Manager, kóry jest nieodzowny przy
pobieraniu plików z MSDN'u.
Po zainstalowaniu w/w umieść go np. na pulpicie i będziesz sterowal, gdzie i
co ma Ci się ściagać.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy