rejestr, przywracanie systemu

Autor: Basia M.F. <bhydzik_at_U-S-U-Ngmail.com>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 23:12:16 MET DST

Dzień dobry!

Mam do naprawienia XP z zepsutym rejestrem. Wyczytałem, że najpierw
powinienem zastąpić pliki system, software, sam, security, default ich
odpowiednikami z \WINDOWS\REPAIR\. Po tej operacji system pewnie
wystartuje.

Teraz wypadałoby przywrócić ostatnią działającą kopię rejestru. I tu
mam kilka pytań.

1. Czy wystarczy uruchomić Przywracanie systemu i system zobaczy
poprzednie punkty przywracania i będzie w stanie je odtworzyć?

2. Jeśli nie, to czy można ręcznie skopiować odpowiednie pliki z
System Volume Information i zmienić nazwy? (Przełożyłem dysk do innego
kompa)

3. Jeśli mam dostęp do System Volume Information, to czy można od razu
skopiować stamtąd te 5 plików do katalogu config z pominięciem tych z
\REPAIR\, o których pisałem na wstępie?

Wolę się najpierw o wszystko zapytać, bo się boję że coś zepsuję...

Dzięki i pozdrawiam,
Marcin Sz.