Re: rejestr, przywracanie systemu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 23:43:43 MET DST

Użytkownik "Basia M.F." <bhydzik@U-S-U-Ngmail.com> napisał w wiadomości
news:egu88l$oln$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dzień dobry!
>
> Mam do naprawienia XP z zepsutym rejestrem. Wyczytałem, że najpierw
> powinienem zastąpić pliki system, software, sam, security, default ich
> odpowiednikami z \WINDOWS\REPAIR\. Po tej operacji system pewnie
> wystartuje.
>
> Teraz wypadałoby przywrócić ostatnią działającą kopię rejestru. I tu
> mam kilka pytań.
>
> 1. Czy wystarczy uruchomić Przywracanie systemu i system zobaczy
> poprzednie punkty przywracania i będzie w stanie je odtworzyć?

Prawdopodobnie.

> 2. Jeśli nie, to czy można ręcznie skopiować odpowiednie pliki z System
> Volume Information i zmienić nazwy? (Przełożyłem dysk do innego kompa)

Można.

> 3. Jeśli mam dostęp do System Volume Information, to czy można od razu
> skopiować stamtąd te 5 plików do katalogu config z pominięciem tych z
> \REPAIR\, o których pisałem na wstępie?

Oczywiście. Przy czym ja bym zaczął najpierw od pliku który się
najprawdopodobniej uszkodził, czyli SYSTEM jeśli to sprawa złej konfiguracji
bądź sterowników, SOFTWARE jeśli oprogramowania, a ntuser.dat jeśli się
tylko uszkodził profil użytkownika.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/