Re: rejestr, przywracanie systemu

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 23:21:51 MET DST

In news:egu88l$oln$1@atlantis.news.tpi.pl,
*Basia M.F.* <bhydzik@U-S-U-Ngmail.com> typed:
> Dzień dobry!
>
> Mam do naprawienia XP z zepsutym rejestrem. Wyczytałem, że najpierw
> powinienem zastąpić pliki system, software, sam, security, default ich
> odpowiednikami z \WINDOWS\REPAIR\. Po tej operacji system pewnie
> wystartuje.
>
> Teraz wypadałoby przywrócić ostatnią działającą kopię rejestru. I tu
> mam kilka pytań.
>
> 1. Czy wystarczy uruchomić Przywracanie systemu i system zobaczy
> poprzednie punkty przywracania i będzie w stanie je odtworzyć?

Powinien, choć nie sprawdzałem.

> 2. Jeśli nie, to czy można ręcznie skopiować odpowiednie pliki z
> System Volume Information i zmienić nazwy? (Przełożyłem dysk do innego
> kompa)
>
> 3. Jeśli mam dostęp do System Volume Information, to czy można od razu
> skopiować stamtąd te 5 plików do katalogu config z pominięciem tych z
> \REPAIR\, o których pisałem na wstępie?
>
> Wolę się najpierw o wszystko zapytać, bo się boję że coś zepsuję...

Rejestr
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
Konsola
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy