Re: [XP] Kopia zapasowa w praktyce

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 18:58:52 MET DST

W wiadomości: a1o8zi0xhbpt$.188ua3lx7k8tb.dlg@40tude.net,
Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl> napisał(a):
[...]
> Tak się dziwnie składa, że nie mam serwerów z jednym dyskiem :) -
> wszędzie albo RAID-1 albo RAID-1+0/0+1 albo macierze :) No może poza
> jednym z linuksów, który robi za FTP read-only :)
[...]

Witam!

No ale nawet jak są dwa dyski to pewno w mirroringu. Mirroring nie
przyspiesza zapisu tylko odczyt.

Nie ważne ile tych dysków jest na serwerze. Chodzi o podział ról. Aby nie
zapisywać i odczytywać plików na tym samym dysku. Na pewno to nie zaszkodzi,
a powinno przyspieszyć.

Jakiś czas temu miałem wymianę jednego dysku w mirroringu. Po zamontowaniu
nowego dysku w oprogramowaniu kontrolera macierzy odbudowywałem go. Ku
mojemu zdziwieniu trwało to trochę, parę ładnych godzin. Czy to normalne aby
skopiowanie całego dysku tyle trwało? Nie były to dyski SCSI tylko SATA.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski