Zmiana nazwy uzytkownika

Autor: Maciej_NT <maciej_nt_at_poczta.fm>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 21:22:03 MET DST

Witam,

nastepujaca systuacja 130 kompow w sieci opartej o Novell Netware
na wszystkich system Windows XP Professional PL SP2.

Historyczna zaszlosc to taka ze na kazdym kompie jest ten sam uzytkownik
lokalny
o nazwie przykladowo "xxx" z haslem "yyy" - nie ma uprawnien Administratora
(potrzebne to kiedys bylo do dostepu do pewnego servera, nikomu nie zalezalo
na ochronie danych lokalnych
gdyz autentykacja do servera plikow i drukarek odbywala sie na poziomie
Novell Netware - na stacjach nie bylo nic)

Na dzien dzisiejszy jestem zmuszony do zmiany nazwy tego uzytkownika oraz
jego hasla, chcialbym to rozwiazac za pomoca jakiegos skryptu.
Zmiana nazwy dlatego zeby sie profile userow zachowaly - no chyba ze tak sie
nie stanie.

Fajnie byloby napisac skrypt/batch ktory pytalby uzytkownika o:
- Imie
- Nazwisko
- haslo jakie chcialby miec lokalnie

skrypt generowalby nazwe uzytkownika z pierwszej litery imienia + nazwisko
zakladalby mu haslo. Wszytsko mogloby sie odbywac jako RUNAS Administrator
znam haslo Admina do kazdej stacji (tylko dwie mozliwosci, albo "AAA" albo
"BBB")

Pytanie: czego mam uzyc zeby sie nie nabiegac tylko podeslac userom skrypta
aby to
zrobili samodzielnie (jakich narzedzi, moze sa juz jakies gotowce (exe)
do zmiany tych parametrow ?

MaciejNT