przeniesienie oprogramowania [jak]

Autor: M. R. Lewandowski <marek.lewandowski_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 00:42:15 MET DST

Mam ThinkPada A22e. Chce kupić większy, też IBM. Mój ma XP, na tamtym też
będzie. Problem w tym, że mam poinstalowane mnóstwo róznych ulubionych
"zabawek" i ostatnia rzecz na jaką mam ochotę, to instalować to od nowa.
Zatem: czy jest sposób, aby zawartość użytkową (programy) przenieść z
jednego laptopa na drugi?
Wiem, że są programy do przenoszenia całego systemu przydatne, gdy kupujemy
wiekszy dysk. Tu to nie zadziała, bo będzie inne inne otoczenie sprzetowe.
Może ktoś ma pomysł jak to zrobic tak, żeby sie nie narobić?
ML