Re: Jak trudny jest MCSA, wasze opinie?

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 22:18:18 MET DST

Użytkownik "Karol" <sierwieczy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:efdmrt$ps7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Tak sobie podumalem i chyba jednak poslucham ciebie i pojde w strone MCDST
> i egzaminu 70-290 i
> bedzie komplet... (bo tak czy inaczej to XPkiem w zyciu bede sie tez
> zajmowal , to idzie w parze z administracja i sie przyda).
>
> Pytanie mam takie bo tak mi sie nasunelo po paru godzinach... Jak
> zweryfikowac wiedze moja obecnie posiadana z egzaminem 70-270 ? Bo wiadomo
> ze napewno wszystkiego nie wiem (jak to mowiles zawsze sa niuanse , albo
> teoria jakas ;-) )... Jest TrainingKit i to nawet tylko w wersji eng. ale
> [...]

Na stronach poswieconych egzaminom na microsoft.com sa wymagania na
poszczegolne
testy. Jesli chcesz troche "poprobowac" to mozesz skorzystac z np. takiej
pozycji:
http://www.novatech.com.pl/index.asp?akcja=szczegoly&idmenu=1&idpr=399
Na CD do takiej ksiazki jest tez symulator egzaminu - warto zobaczyc.
Pozatym
mozesz korzystac z uslug serwisow typu measureup.com, tyle ze to kosztuje.

PS - Kiedys wygralem czy dostalem w/w ksiazke - jesli chcesz to moge ja
tanio odsprzedac.