Re: Jak trudny jest MCSA, wasze opinie?

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 01:14:08 MET DST

Użytkownik "Karol" <sierwieczy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:efc6t1$pb4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Dzieki piekne za jasne i klarowne przedstawienie sprawy :-) Troche mnie
> podbudowalo to ze jakos to sie uda jednak :-)

:-)

> Jeszcze takie pytanie - napisales o ResKit'cie... Co lepsze ? TrainingKit
> czy ResKit ? Czy poprostu ResKity to juz same cwiczenia zasadnicze
> (praktyczne) ?

Nie. ResKit aka Resource Kit to zestaw
http://www.novatech.com.pl/index.asp?akcja=szczegoly&idpr=1142&idmenu=1
materialow opisujacych na nizszym niz "normalnie spotykany" poziomie
co tak naprawde sie dzieje pod przykrywka Win 2003, dlaczego i w jaki sposob
z tego korzystac. Nie sugeruj sie cena i ciezarem :) - RK mozesz kupic
pojedynczo,
tj. poszczegolne ksiazki sa sprzedawane oddzielnie.
Z calej paczki mozesz sobie odpuscic albo przesunac na koniec RK dla IE,
raz ze juz dosc stary, dwa ze jest tam stosunkowo malo informacji ktore
przydaja
sie przy egzaminach. Lepiej sie skup na obu Projektowaniach... oraz
Organizacji
uslug sieciowych, Security RK jest bardzo warte przeczytania, ale na koniec.

> I drugie pytanie, jak sadzisz , egzaminy uczyc sie i zdawac jeden za
> drugim juz za jakis czas (od razu mowie ze interesuje mnie wiedza , papier
> to druga rzecz), czy moze uczyc sie i starac sie po nauce zaliczac i brac
> sie za nauke do nastepnego ?

Z tego co piszesz, wynika ze znasz srodowisko klienckie wiec IMHO nie masz
co specjalnie czekac. Przegladnij sobie wymagania do egzaminu, posiedz w
temacie
tydzien-dwa tak zebys byl pewien ze umiesz to na satysfakcjonujacym poziomie
i jazda :-) Mysle ze warto najpierw isc na najprostszy egzamin (IMO -271
spomiedzy
-270, -271 i -272) zeby miec komfort zdawania bo bardzo wazna jest
umiejetnosc
zdawania testow MS. Na pierwszym egzaminie nie bedziesz jej mial, wiec
relatywnie
wiecej bedziesz musial myslec. Do reszty podchodz konsekwentnie, jak
bedziesz
przekonany ze to juz.
Wazna jest tez pewnosc siebie - jesli zdasz pierwszy raz to pozniej bedzie
ci latwiej.

> Dzieki i pozdrawiam :-)

Drobiazg, rowniez pozdrawiam,