Re: Jak trudny jest MCSA, wasze opinie?

Autor: Karol <sierwieczy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 23:42:26 MET DST

> Rok nauki to duzo, ale poswiec tyle - papier da sie zrobic szybciej, ale
> to bedzie
> zdecydowanie papier a nie certyfikat potwierdzajacy twoja bieglosc w
> temacie.

Dzieki piekne za jasne i klarowne przedstawienie sprawy :-) Troche mnie
podbudowalo to ze jakos to sie uda jednak :-)

Bo to wyglada tak, ze wlasnie jestem za przerobionym TrainingKitem 70-290...
Niby nie jest tak zle , ale jeszcze za malo wprawy... Co to klienckich to
tak planowalem jak mowisz , MCDST to mysle ze bez wiekszych problemow
pojdzie (bo juz przegladalem go jakis czas temu itp.) :-)
No nic , zajrze do nastepnego TrainingKita 70-291 i wtedy ocenie czy go
zostawic na koncu czy dalej pchac wiedze :-)

Jeszcze takie pytanie - napisales o ResKit'cie... Co lepsze ? TrainingKit
czy ResKit ? Czy poprostu ResKity to juz same cwiczenia zasadnicze
(praktyczne) ?

I drugie pytanie, jak sadzisz , egzaminy uczyc sie i zdawac jeden za drugim
juz za jakis czas (od razu mowie ze interesuje mnie wiedza , papier to druga
rzecz), czy moze uczyc sie i starac sie po nauce zaliczac i brac sie za
nauke do nastepnego ?

Dzieki i pozdrawiam :-)