Re: Jak trudny jest MCSA, wasze opinie?

Autor: Karol <sierwieczy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 10:11:56 MET DST

Projektowaniach... oraz
> Organizacji
> uslug sieciowych, Security RK jest bardzo warte przeczytania, ale na
> koniec.

Jeszcze pytania :-) Czyli co... TrainingKit'y stosowac do regularnej
nauki/cwiczen praktycznych (jak lekcje , bo tak je przerabiam), a
ResourceKity do uzupelniania wiedzy teoretycznej ? Tak ? :-)

Druga jeszcze sprawa... te ResourceKity to chyba wykraczaja az na tematy do
MCSE jesli jest "projektowanie" ? Dobrze mowie ? One sa takie juz o
wszystkim i na przyszlosc tez mi sie moga przydac jesli bym po MCSA
rozszerzal wiedze jeszcze ?
Sorry zepytam ale na oczy nie widzialem ResKita i nawet nie wiem jak on w
srodku sie prezentuje :-)

A i trzecia sprawa - Co ty Kajetanie proponujesz (albo z czego sie ty
uczyles) jesli chodzi juz o same testy (aby nabrac wprawy) ? Obecnie mam to
co daja z ksiazka czyli MeasureUP... i do tego TestOut'y... Kolega tez
napisal o braindumpach od testkinga... Poprostu chodzi mi jakimi zestawami
pytan nalepiej sobie uzupelniac przed egzaminem sprawdzajac sie przy okazji
i oceniajac co powtorzyc...

Pozdrawiam i dziekuje:-)