Re: XPProf sie nie zamyka

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 23:10:35 MET DST

Dnia 9/26/2006 9:50 PM, Użytkownik Piotr Palusiński napisał:

> Otwórz edytor Rejestru i dokonaj zmiany w kluczu:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
> DWORD "PowerdownAfterShutdown" = 1

Zmieniłem, miałem 0.

> oraz uruchom menadzer urzadzen-->Widok ->Pokaz ukryte urzadzenia--> wlacz
> NT APM/Legacy Support, plus wlacz funkcje 'ACPI Support' w biosie.
> lub
> PP na pulpit-->właściwośc-->wygaszacz ekranu-->zasilanie-->zaawansowane
> zarzadzanie energią (APM)--> zaptasz Włącz obsługę zaawansowane zarządzanie
> energią

Nie mam takiej opcji.

> Wejdz do Menadżera urządzeń / Komputer / Jednoprocesorowy
> Komputer z interfejsem ACPI i zmien go na "Komputer z zaawansowanym
> interfejsem ACPI" a nie jak masz "Standard PC".

To jest.

> Zrestartuj komputer, wejdz do BIOS'u i włacz ACPI .. komputer
> uruchomi sie bez potrzeby reinstalacji systemu.
> lub
> Można tez zastąpić hal.dll w system32 odpowiednią dll'ką z
> płytki, z servicepackfiles: halacpi.dll, hal.dll, halapic.dll itp -
> zmieniając nazwę na hal.dll.

A co to ma wspólnego z wyłączaniem?

> Jak nie, to reinstalka (bez utraty ustawien itp.)
> Skopiuj instalke na dysk, odszukaj plik txtsetup.sif w katalogu
> "i386", w trybie edycji zmien parametr - "ACPIEnable=2" na =0.
> Oraz poczytaj:
> http://support.microsoft.com/kb/810903/pl
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;810903&Product=win2000
> http://support.microsoft.com/kb/309283/PL/
> http://www.msinfo.pl/search/d1.aspx?nid=216
> lub przeczytaj jak to wykoanac --> slowo kluczowe ACPI
> http://fuhperfekt.republika.pl/rejestr8/plug.html

A tak wogóle to zauważyłem że mam jedno urządzenie nieznane.

ID:
ACPI/TOS6209/2&DABA3FF&0

Za cholere nie moge znaleźć sterowników. Tu ktos miał taki sam problem z
nieznanym urządzeniem:
http://forums.computers.toshiba-europe.com/jive3/thread.jspa?threadID=15712

Niestety nie mam tych pierdół które były standardowo na dysku ;/ (żeby w
.inf wyszukać) i nie moge tego przywrócić ;/

No nic - narazie działa z tym co zmieniłem. Zobaczymy czy będzie dalej
sie wieszał.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \