Re: Klucz aktywacyjny XP

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 09:23:15 MET DST

Dnia 9/23/2006 1:21 AM, Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> A ja akurat wczoraj zrobiłem taką próbę - niezarejestrowany XP SP2
> uruchomiony spod Virtual PC, przestawienie daty o dwa miesiące, restart -
> blokada WPA, restart do trybu awaryjnego bez sieci udany. Chciałem
> sprawdzić, czy program do zmiany klucza "Windows Product Key Update Tool"
> rzeczywiście pozwala na przedłużenie pracy bez aktywacji. Niestety nie
> pozwala.
> Wracając do ekranu z żądaniem aktywacji - kiedyś udało mi się wywołać tam
> Internet Explorera (co dało dostęp do shella ;), ale dziś już nie pamiętam
> jak to zrobiłem...

W trybie awaryjnym można wybrać wiersz poleceń z czymstam. Działą to gdy
system nie jest aktywowany. Potem pklepujesz explorer.exe i cieszysz się
działającym systemem ;)

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \