Re: Klucz aktywacyjny XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 01:21:21 MET DST

Użytkownik "dziobu" <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ef1qfh$gk7$1@news.onet.pl...

> hmm
> No chyba wezme i zainstaluje gdzieś XP i sprawdze po 30 dniach.
> Byłem u koleżanki której XP się sam nie zaaktywował i nagle (ależ ją
> zaskoczyło :P) przy starciep okazał że ma to gdzieś i aktywacja potrzebna.
> Startowałem w trybie awaryjnym i nawet wtedy chciał aktywacje zrobić.
> Jedyne co mi się udało zrobić to odpalić konsole (tym samym shella), ale
> nie przypominam sobie żeby działal tryb graficzny bez sieci.

A ja akurat wczoraj zrobiłem taką próbę - niezarejestrowany XP SP2
uruchomiony spod Virtual PC, przestawienie daty o dwa miesiące, restart -
blokada WPA, restart do trybu awaryjnego bez sieci udany. Chciałem
sprawdzić, czy program do zmiany klucza "Windows Product Key Update Tool"
rzeczywiście pozwala na przedłużenie pracy bez aktywacji. Niestety nie
pozwala.
Wracając do ekranu z żądaniem aktywacji - kiedyś udało mi się wywołać tam
Internet Explorera (co dało dostęp do shella ;), ale dziś już nie pamiętam
jak to zrobiłem...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/