Re: Zabiezpieczanie plyt CD.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 08:45:47 MET DST

ZikO napisał(a):
> Jesli to NTG to sroki ...
>
> Moze to glupie pytanie, ale czy zna kto moze jakis dobry program, ktory
> moglby zabezpieczyc plyty CD tak, zeby nie mozna bylo z niej kopiowac.
> Istnieje wogole cos takiego?
>
> Pozdrawiam.

Znajomy kiedyś opowiadał mi ze "jest taka funkcja w nero" która daje
wąznosc płyty do określonej daty i po określonym czasie płytka jest
niezdatna do uzytku. Oczywiscie jelsi cofnie datę to bedzie działała,
ale ile w tym prawdy - nei wiem. zresztą jak byś chciał korzystać z
płyty z której nie dło by sie kopiowac ;)