Re: dysk ATA problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 20:22:47 MET DST

Użytkownik "okocza" <okocza@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ef0m7v$f0n$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Dysk sprawdziłem SeaTools. Wykazywał błędy systemu plików, oraz ATACore
> Error 11 in SmartStructure. SMART w Biosie włączony dla tego dysku.
> Po podłączeniu tego dysku do innego kompa, z poziomu Windowsa zrobiłem
> partycję i sformatowałem, Chkdsk nie wykazał żadnych błędów. Na tym drukim
> kompie odpaliłem test Seatools i znowu wykazał błędy systemu plików
> (partycji utworzonej w windows), ale żadnych innych nie. Wic uruchomiłem
> BOOTIT na tym kompie i skasowałem tą partycję. Bootit sam się
> [...]

Może to CDROM przeszkadza. Dysk podepnij jako single. Na wszelki wypadek
zmień tasiemkę na inną i przetestuj pamięć RAM, bo te nagłe restarty
sugerują jej uszkodzenie. Ale najbardziej prawdopodobne jest niestety to, że
ten Seatools ma rację i dysk jest do wymiany.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/