Re: Windows i mirror

Autor: Jacek Stelmaszczyk <steq_at_polbox.com>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 14:20:53 MET DST

RadioX@gmail.com wrote:
> To mi nie zagwarantuje pewności, że zawsze będę czytał lokalnie.
> Odczyt ze zdalnej macierzy musi być tylko w przypadku uszkodzenia
> lokalnej macierzy.

Nie wiem do czego ma się odnosić Twoja odpowiedź.
Twierdzisz, że jeśli przypinam się po SAN do macierzy, która ma zestawioną
synchroniczną replikację do macierzy w ośrodku zapasowym, to nie mam
pewności, że serwer czyta z lokalnej macierzy?
Może napisz jasno i wyraźnie jaki masz sprzęt, macierze, linki itp i co
dokładnie chcesz osiągnąć.

--
Jacek