Re: Mega service pack

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 11:25:19 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:eet9oj$hgk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy Jest gdzięs do pobrania w całości wszystkie poprawki do Windows XP?
> Wiem ze można jedna po drugiej pobierać ale tego jest dużo i jeszcze
> troche - i trzeba pamietac numery poprawek.
> Tak jak było kiedyś do w2k, kiedy po SP4 jeszcze wydała takiego niby sp5
> zawierającego ostanie najważniejsze łatki. Do XP ZTCW jest masa łatek
> "luzem".
> Problemu gdyby użyszkodniczka komputera nie miała internetu - ale ma
> jeszcze wydzwaniany (w XXIw.), i pobranie poprawek może być... kosztowne.

Na stronach MS można znaleźć obrazy płytek CD z zestawami poprawek - trochę
sporawe ;-), ale może Ci się ta informacja przyda do czegoś:

913086 - Aktualizacje zabezpieczeń są dostępne w plikach obrazu dysku CD
ISO-9660 w witrynie Microsoft Centrum pobierania
http://support.microsoft.com/kb/913086

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/