dysk ATA problem

Autor: okocza <okocza_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 11:19:55 MET DST

Witam.

Mam problem z bootowaniem win xp z dysku ATA podłączonego do kontrolera (1
na płycie) razem z CDROM-em. BIOS wykrywa poprawnie dyska jako Master, CDROM
jako slave. Po formacie partycji (z instalatora XP SP2) i ustawieniu
bootowania w BIOS-ie na dysk, nie chce wystartować dalsza część instalacji
systemu. Pjawia sie komunikat , że nie może zbootować. Kontroler SATA takze
wylaczynem.
Robiłem także fixmbr i fixboot. Poza tym BOOTIT uruchomiał się 15min i nie
wykrył wogóle partycji stworzonych przez instalator XP. Próbowałem stworzyć
partycje w boot it, ale zanim wystartował to znowu trwało to z 10min i
stwierdził "Create Faild.
Podjrzewam problem z dykiem, ale może ktoś ma inny pomysł