Re: Mega service pack

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 11:51:38 MET DST

news:06a0fe.cvc.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Na stronach MS można znaleźć obrazy płytek CD z zestawami poprawek - trochę
> sporawe ;-), ale może Ci się ta informacja przyda do czegoś:
>
> 913086 - Aktualizacje zabezpieczeń są dostępne w plikach obrazu dysku CD
> ISO-9660 w witrynie Microsoft Centrum pobierania
> http://support.microsoft.com/kb/913086

Można też było zamówić bezpłatne uaktualnienia na płytce
dla zarejestrowanych użytkowników. Link miałem w msinfo.pl, ale
teraz połączyli z http://support.microsoft.com, więc szukaj wiatru
w polu . . :(
Coś znalazłem, ale to jakoś 'staro' wygląda . . .;))
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=gp;pl;plyty

Piciu