Re: WinXP i instalacja na dyskach >120GB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 13:41:18 MET DST

Użytkownik "hefalump" <hefalumpikWYTNIJ@TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eesjvg$tj$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> * Połączyłem "slipstreamem", wsio ruszyło, restart kompa i ... instalator
> zatrzymuje się na "uruchamianie instalatora" - mniej więcej 95% paska ...
> Jeszcze podczas przygotowywania instalacji (uaktualnienia) cośtam
> krzyknął, że
> nie może uzyskać dostępu do pliku bo jest używany - plik miał w nazwie
> cośtamnscsi
> więc uznałem, aby pominął i kontynuował.

Znaczy, masz teraz zły obraz instalki. Popraw go i spróbuj reinstalować
ponownie.

> * Niestety - dodanie parametru -clean powoduje, że program się nie
> uruchamia :(
> Jeżeli są jakieś idee jeszcze - chętnie pokombinuję, ale powoli się
> przekonałem
> do zła koniecznego :)

Wycofuję sugestię przełącznika -clean, on służy do czego innego i jego
zastosowanie to dość skomplikowana zabawa.

Zrób tak: uruchom c:\sysprep\setupmgr.exe, wygeneruj nowy plik odpowiedzi
c:\sysprep\sysprep.inf, następnie zapuść program sysprep.exe, wybierz w jego
opcjach nosidgen, pnp, minisetup, preactivated i kliknij Zapieczętuj. Po
restarcie wykona się procedura wykrywania wszystkich urządzeń w komputerze,
po czym system normalnie się uruchomi. Wszystkie dane i ustawienia pozostaną
bez zmian. Na wszelki wypadek zrób sobie jednak wcześniej obraz partycji z
systemem.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/