Re: dysk sata - dysk ata - kopiowanie partycji ghost

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 14:17:01 MET DST

[...]
> Ano właśnie, te programiki oszukujące BIOS... najpewniej będzie jednak
> zajrzeć do BIOS-u - jeśli ten starszy dysk 160 GB jest w nim wykrywany
> prawidłowo czyli w pełnej pojemności, to płyta jest zgodna.

w końcu kupiłem dysk seagate 250gb 8mb cache
i wszystko poszło bezproblemowo

z wyjątkim mojego błędu taktycznego
najpierw zacząłem tworzyć partycje
zamiast najpierw przerzucić system (C:) na drugi dysk
a potem już z nowego dysku tworzyć poartycje

co było problemem
nowy dysk miał przydzielone literki od i: w górę
co spowodowało nieładowanie się systemu (stanął po kilkunastu sekundach
ładowania)

problem naprawiłem
poprzez wpięcie z powrotem dysku starego
zaczął ładować trochę jednego i trochę z drugiego dysku
partition magic pozmieniał mi symbole napędów
i już dysk mógł zamodzielnie pracować
ufff...