Re: WinXP i instalacja na dyskach >120GB

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 01:48:14 MET DST

news:l6dsee.tk5.ln@kwinto.prv...

> No to masz mały problem. Powinieneś teraz zintegrować swoją instalkę z
> SP2 i dopiero z takiej płytki dokownać reinstalacji. Można to zrobić
> przy pomocy nLite, tu leży łopatologiczna instrukcja:
> http://www.sterowniki.net.pl/artss.php?g=9 .

* Połączyłem "slipstreamem", wsio ruszyło, restart kompa i ... instalator
zatrzymuje się na "uruchamianie instalatora" - mniej więcej 95% paska ...
Jeszcze podczas przygotowywania instalacji (uaktualnienia) cośtam krzyknął,
że
nie może uzyskać dostępu do pliku bo jest używany - plik miał w nazwie
cośtamnscsi
więc uznałem, aby pominął i kontynuował.

* Spróbuję owego.

Zdrawim.