Re: WinXP i instalacja na dyskach >120GB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 23:47:56 MET DST

Użytkownik "hefalump" <hefalumpikWYTNIJ@TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eesbqi$879$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "hefalump" <hefalumpikWYTNIJ@TOgazeta.pl> napisał w wiadomości

No to masz mały problem. Powinieneś teraz zintegrować swoją instalkę z SP2 i
dopiero z takiej płytki dokownać reinstalacji. Można to zrobić przy pomocy
nLite, tu leży łopatologiczna instrukcja:
http://www.sterowniki.net.pl/artss.php?g=9 .

> * I jeszcze jedno - może spróbować pobawić się tym sysprepem? Poczytałem w
> supporcie
> Microsoftu ale nie do końca wiem, którą komendą się go resetuje /clean?
> /factory? :)

Myślę, że na początek wystarczy -clean. Ale aż tak wiele się tym
programikiem nie bawiłem, żeby temat pociągnąć. Znalazłem tylko krótki opis
jego trybów pracy: http://support.microsoft.com/kb/282190/pl .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/