Tylko tapeta na pulpicie a explorer padł

Autor: Groszek <sebgr_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 20:55:50 MET DST

Witam wszystkich.
Mam taki komputerek, który niedawno składałem, a teraz mam go drugi raz
z taką samą usterką u siebie. poprzednio postawiłem system od nowa i
miałem nadzieję, że to był wypadek przy pracy.
Według relacji osób użytkujących podczas surfowania w necie (i to była
Mozilla Firefox a nie IE) pojawił się komunikat że jest problem z
explorerem i został on zamknięty, i że należy ponownie uruchomić kompa.
I od tej pory widać po odpaleniu tylko tapetkę na pulpicie... jest
kursorek myszki, który śmiało sobie śmiga... brak paska start.
PPM nie daje żadnego efektu. W procesach brak explorer.exe...
Alt+Ctrl+Del uruchamia bez problemu Menedżera zadań. Jak daję Plik >
Nowe zadanie i próbuję odpalić explorer, iexplore to coś tam na moment
mignie w procesach i nic. Natomiast bez najmniejszych problemów mogę
sobie pograć w pasjansa, a nawet odpalić Firefoxa i thunderbirda albo
PowerDVD. Zrobiłem skanik antywirkiem.
W trybie awaryjnym to samo, zarówno jako użytkownik (z prawami adm) jak
i jako użytkownik Administrator.
Kolejną reinstalkę windy traktuję jako ostateczność bo jak znam życie
pomoże to na krótki czas i znowu się z pacjentem zobaczę.

Groszek