WinXP i instalacja na dyskach >120GB

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 20:55:32 MET DST

Chciałbym zainstalować na czysto Windowsa XP (jeszcze nie wiem
którą wersję - Pro czy Home) ponieważ obecna, młoda jeszcze
bo półroczna instalka niedomaga (wgrałem nowego BIOSa i zaczęły
się olbrzymie problemy - klawiatura + szybkie pisanie powodują skoki
czynności procesora do 100% na ułamki sekund w nieuporządkowanym
patternie - szukałem pomocy, ale jedyna rada to zainstalować na nowo
mimo, że jest to najgorsze rozwiązanie ;)).
Jednak mam problem - mam dwa dyski 160 GB. Na jeden zgram wsio co ważne
na drugim chciałbym zainstalować system - chciałbym mieć jedną partycję.
Czy istnieje jakaś możliwość aby podczas instalacji system widział 160GB?
Wiem, że XP obsługuje >120GB dopiero od SP1 - czy jednak istnieje jakieś
wyjście z tej sytuacji? Chciałbym sformatować dysk spod instalatora i
ewentualnie
podzielić go na partycje (ze względu na niemożność zgrania wszystkich
informacji
na dysk systemowy z drugiego dysku tymsamym sformatowania go spod bierzącego
systemu).

W skrócie - czy możliwe jest spod instalatora XP sformatowanie a następnie
utworzenie
partycji (ew. 2 partycji) na dysku 160GB? Do tej pory instalowałem na
widzianych
120GB a potem dopiero przydzielałem nieprzydzieloną część dysku (21 GB mniej
więcej)
po zainstalowaniu servispacka.

Z góry dzięki za pomoc.

Zdrawim.