Podłączenie do zdalnego pulpitu XP

Autor: Bilbo Bagins <bilbo_bagins_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 21:03:39 MET DST

Z tego co pisze M$ to oprogramowanie klienckie do podłaczania zdalnego
pulpitu udostępnionego na Windows XP
jest jednakowe dla wszystkich Windowsów i nazywa się Remote Desktop
Connection (czy jakoś tak).
W Windowsach XP jest standardowo w systemie, a na W98 trzeba to
doinstalować.

I teraz mam zgryz, bo podłączenie się do Hosta z XP z udostępnionym pulpitem
zdalnym
z maszyny klienckiej z zainstalowanymi Windowsami XP Prof. i Home działa bez
zarzutu.
A cholerne Windowsy 98 nie mają najmniejszej ochoty się się podłaczyć.
Komunikat jest taki, że
albo maszyna nie ma udostępnionego pulpitu zdalnego, albo jest zbyt zajęta,
albo nie działa sieć LAN.
W miejsce nazwy Hosta wpisuję wprost adres IP. W XP działa, a z 98 nie.

Co robić ?

Tylko nie odsyłajcie mnie do googla, bo ten po dwudniowych torturach
nieczego konkretnego nie wyznał.
 BB

PS. Sorki za post na trzy grupy, ale nie wiem , w której platformie tkwi
problem.