Re: Outpost Firewall + Cisco VPN Client = Problem

Autor: Borafu <borafu_at_gazeta.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 15:22:05 MET DST

Gargamel napisał(a):

> Widocznie nie będzie.

Dzięki wam obu za porady. Spróbuję wieczorem porady Marcina i zobaczymy.

> Outposty robią dobre wrażenie, ale to tylko wrażenie
(...)
> ps.: są darmowe lepsze firewalle, np. kerio (ale też dla pewności w wersji
> "by kerio", a nie "by sunbelt",
Ależ ja wcale nie szukam darmowego firewalla!

Chciałbym czymś zastąpić posiadaną Pandę Titanium, bo trochę za mocno
muli komputer i stąd próba z NOD32 i Outpostem. Do momentu starcia z
Cisco wszystko mi sie podobało, a teraz już sam nie wiem.

Pozdro

--
Borafu