Ms Win XP Prof Pl wersja HP

Autor: stachu99 <stachu99_at_interia.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 15:37:26 MET DST

Witam.
Posiadam notebooka HP z serii Compaq nx8220 standardowo z Ms Windows XP
Prof..
Nie mam do niego płytki z Ms Wnindows XP Profesional (Notebook
odkupiony i bez płytek).
Na infolini przyjęli moje zgłoszenie ale powiedzieli, że muszę
czekać na dostarczenie nośnika z systemem do 3 tygodni
(pocieszające, że za darmo :-) ).
Windows z HP różni się od normalnego windowsa i normalny windows nie
przyjmuje klucza licencyjnego z HP.
Męczę się już kilka dni i mam dość.
A co dopiero jeszcze czekać do 3 tygodni.
Czy ktoś może udostępnić na FTP polską wersję Ms Windows XP Prof
z HP?
Jeśli tak to proszę o kontakt mailowy.

Pozdrawiam,
Stachu99