Re: Outpost Firewall + Cisco VPN Client = Problem

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 09:40:07 MET DST

Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl> w wiadomości
<news:eepj5h$15m$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Czy jest coś co powinienem zrobić, czy to razem działać nie będzie?

Widocznie nie będzie.
Outposty robią dobre wrażenie, ale to tylko wrażenie, dlatego ma tylu
ogłupiałych fanatyków, którzy po prostu nie mieli szczęścia ;) natknąć się
na któryś z makabrycznych bugów tych firewalli.
Ja miałem "farta" natknąć się na 2 błędy w wersji darmowej (w tym jeden
taki, że blokował "w trybie nauki" w kółko program, który był wciągnięty na
listę "zaufanych", ale w tym przypadku przynajmniej wyświetlał go na liście
blokowanych, inne błędy robi na ogół "po cichu") i 1 w trialu (ale za to
taki, że trial od razu wyleciał z dysku) i podejrzewam następny w wersji
darmowej, i jeśli okaże się, że to kolejny "spesial ficzer" outposta, to
mimo przyzwyczajeń i dobrego interfejsu pożegnam się z tym na zawsze...

ps.: są darmowe lepsze firewalle, np. kerio (ale też dla pewności w wersji
"by kerio", a nie "by sunbelt", bo ci ostatni zdążyli popsuć którąś z
ostatnich wersji - po ściągnięciu jej z sieci i instalacji na takiej jednej
nietypowej konfiguracji musiałem tam "reanimować" wingroze)

--
Pozdrawiam,
  Gargamel