Outpost Firewall + Cisco VPN Client = Problem

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 22:15:28 MET DST

Na próbę zainstalowałem wersje ewaluacyjne
NOD32 2.5 + Outpost Firewall Pro

Wszystko mi sie podoba, ale mam jeden problem
Łączę sie do oddalonego serwera za pomocą
Cisco VPN Client (wersja 4.6.01.0019)

No i jak dam "connect" to VPN Client kręci termometrem i wyświetla
"Negotiating security policies..." tyle, że nic sie nie dzieje.

Jak zamknę klienta to zostaje proces cvpnd.exe, który zajmuje 99% mocy
procesora i nie daje się ubić ani Menedżerem zadań, ani Process
Explorerem. Zamknięcie systemu trwa po tym z 15 minut.

Wyłączenie Outposta nie pomaga, po odinstalowaniu wszystko działa.
Powtórne zainstalowanie i to samo. Ustawiłem żeby zezwalał klientowi VPN
na wszystkie połączenia, ale kiszka...

Czy jest coś co powinienem zrobić, czy to razem działać nie będzie?

Pozdro

--
Borafu