Re: Problemy z krojem fontów pomiędzy literami ł i ń

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 21:20:23 MET DST

Osoba podpisana jako goomish <gum12-bez.tego@gazeta.pl> w artykule
<news:a8jr9bgk2bx2.dlg@fqdn.goomisha.pl> pisze:

> Niespecjalnie. Mam MS Office 2003 (instalowany na czysto, nie jako
> aktualizacja),

Jak wynika z dyskusji na MSFN - tu na pewno będą błędy (bo to v5.0), w
różnej ilości zależnie od wersji.

> na firmowych komputerach jest kilka egzemplarzy 2002 (XP) i
> też występuje ten błąd.

A tu zależy od wersji. Na najnowszą bibliotekę v4.0 (zalecaną 5.40.11.2218)
nikt nie narzekał, ale może to dlatego, że jeszcze mało kto ją sprawdził.

Przypominam, że część błędów może być związana z USP10.DLL, a nie
bezpośrednio z RICHED20.DLL. Testy robiłem na komputerach bez MS Offfice,
więc wpływ mogą mieć jakieś inne biblioteki z tego pakietu (np. MSO.DLL czy
tablice konwersji stron kodowych).

Poza tym problemy mogą być niewidoczne w wersji anglojęzycznej Windows lub
przy ustawieniu języka angielskiego jako domyślnego. Tego nie sprawdzałem,
więc zrobię to przy nabliższej okazji i sprawdzę jeszcze Win2kSP4 (również
bez MSO).

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)