Re: Zmiany w rejestrze dla kilku użytkowników windows XP

Autor: Zaba77 <thevill77_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 21:25:06 MET DST

Piotr Palusiński wrote:
> In news:1158662242.517170.256280@b28g2000cwb.googlegroups.com,
> Użytkownik <thevill77@poczta.onet.pl> typed:

> Jesli chcesz dla wszystkich, to wpisz w gałęzi :
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\

sprawdzałem, akurat w tym przypadku taki zapis w HKLM nie działa, IE
nie odczytuje tych ustawień

> lub
> HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\

o ile się nie myle to trzeba by skasować konta, aby przy ponownym
tworzeniu pobrały ustawienia, odpada. Ale:

> lub wyeksportuj ten klucz:
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\PageSetup...
> do np. plik.reg.
> Teraz przejdz do klucza:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
> Dodaj wartosc np. regedit = Regedit.exe /s X:\plik.reg

I to jest tym czego mi potrzeba. Każde konto podczas uruchamiania się
systemu aktualizuje rejestr. WIELKIE DZIĘKI !!!