Re: Problemy z krojem fontów pomiędzy literami ł i ń

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 20:50:33 MET DST

Dnia 2006-09-19, *Andrzej P. Wozniak* napisał(a):

> Jak z tego przeglądu wynika, tylko zainstalowanie MS Office XP lub 2003
> (ewentualnie wyciągnięcie stamtąd samych bibliotek) oznacza ustąpienie
> kłopotów w dowolnej wersji Windows.

Niespecjalnie. Mam MS Office 2003 (instalowany na czysto, nie jako
aktualizacja), na firmowych komputerach jest kilka egzemplarzy 2002 (XP) i
też występuje ten błąd. Najczęściej ja zauważam go w okienkach szczegółów
zdarzenia w Podglądzie Zdarzeń, czasami Resource Hackerowi też się zdarza.
W OE nie widziałem ale to pewnie dlatego, że właściwie go nie używam.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]