Re: Jak odzyskac bootloader Windows?

Autor: Tomek Jarzynka <tomee_at_ZMIEN-tlen-NA-kadu.tlen.net>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 17:01:28 MET DST

Nudna wrotka - Michal Kawecki napisal w <7tseee.t09.ln@kwinto.prv>:

> www.bootdisk.com
> Albo ściągnij BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com ,
> wypal na płytce CD, zabootuj, pomiń pytanie o instalację na dysku, wejdź
> do Manage partitions | View MBR i tam znajdziesz polecenie "Clear sig".

Hej,

po pierwsze dzięki za dotychczasowe odpowiedzi. Próbowałem ponownej
instalacji w miejscu, ale Windows XP nie widzi w ogóle tej partycji,
tzn. widzi wszystkie 3 jako "nieznane", więc nie da się zreinstalować.
Podtrzymuję, że spod Linuksa mam dostęp do całej partycji i danych,
wybrałem losowo kilka plików i są nieuszkodzone. Inny sterownik mówi,
że partycja jest "dirty", ale można ją podmontować.

Czy mógłbyś polecić jakiś program, który przeskanuje i naprawi partycję
NTFS lepiej, niż (nie)zrobił to CHKDSK z konsoli odzyskiwania?

Dzięki i pzdr,

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net
"Kiedy o Bogu się mówi, to nie o Bogu się mówi. (Gabriel Marcel)"