Re: Jak odzyskac bootloader Windows?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 20:52:17 MET DST

Użytkownik "Tomek Jarzynka" <tomee@ZMIEN-tlen-NA-kadu.tlen.net> napisał w
wiadomości news:2511110.R8Mi8dSmNg@arista.4mind.pl...

> Tylko skąd wziąć fdisk, jak mam dostep tylko do konsoli odzyskiwania?
> Listowanie katalogów spod konsoli nie działa, spod Linuksa - tak, mam
> dostęp
> do plików (sterownik ntfs).

www.bootdisk.com

Albo ściągnij BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com ,
wypal na płytce CD, zabootuj, pomiń pytanie o instalację na dysku, wejdź do
Manage partitions | View MBR i tam znajdziesz polecenie "Clear sig".

[...]
> Płyty głównej? W laptopie? :)

Cóż, nie wiedziałem, że to będzie _ten sam_ laptop. Wolałem się upewnić.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/